Протокол № 14

  ПРОТОКОЛ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

   №14  від  02.11.2020р.

«Про організацію дистанційного навчання в ЗОШ І-ІІІ ступенів №21 м.Житомира у період з 2 по 13 листопада 2020року»

 

                                      Порядок денний:

Слухали: Шпакович Т.О.- заступника директора з НВР про перехід освітнього процесу в 5-11 класах на дистанційне навчання з 02.11.2020 року відповідно до наказу департаменту освіти  Житомирської міської ради №266 від 30.10.2020 року  «Про органiзацiю роботи закладiв дошкiльної, загальної середньої, позашкiльної, професiйно-технiчної освiти на виконання рiшення виконавчого комітету Житомирської міської  ради вiд 30.10.2020 № 1301

«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 22.05.2020 № 578 «Про введення обмежувальних заходів щодо недопущення поширення коронавірусної інфекції СОVID-19 на території Житомирської міської об’єднаної територіальної громади»

Рішення  педради:

   Ухвалили :

  1. Адміністрації школи:

1.1 Заборонити відвідування закладів освіти здобувачами освіти, за виключенням вихованців закладів дошкільної освіти, учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти.

1.2.Забезпечити функціонування школи з дотриманням посилених протиепідемічних заходів затверджених рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 26.05.2020 № 581, вимог Постанови Головного санітарного лікаря України від 22.09.2020 № 55 на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19).

2.На період роботи в умовах встановленої «червоної» зони з 02.11.2020 року забезпечити:

2.1 .дотримання заборони проведення масових заходів та відвідування школи  її здобувачами, зазначеними у п. 1;

  • проведення інформування здобувачів освіти та працівників щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання, надання працівникам пам’ятки щодо дотримання режиму самоізоляції в умовах дистанційного режиму роботи;
  • проведення у закладі освіти профілактичних та дезінфекційних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу СОvid-19 – відповідальна заступник директора з господарської частини Волинчук С.І;
  • функціонування школи І ступеня (1-4-ий класи) відповідно до затвердженого розкладу та режиму роботи з урахуванням наступних рекомендацій:

2.2. у разі виявлення бажання батьків щодо не відвідування їх дітьми заклад освіти на період встановленої «червоної» зони організувати для цих учнів

проведення консультацій з навчальних предметів у прийнятний для них спосіб, який погодити з батьками;

2.3. з метою уникнення масових скупчень розвести учнів 1-4-х класів у різні класні кімнати та кабінети закладу освіти, використовуючи приміщення школи II- III ступенів таким чином:

  • 1-3класи навчаються у закріплених аудиторіях;
  • 4 класи розпочинають заняття о 8.30 в аудиторіях старшої школи:

4-А – аудиторія № 4

 4-Б – аудиторія № 16

 4-В – аудиторія № 10

  4-Г – аудиторія №18

  1. 3. Педагогічному колективу:

  На сайті школи забезпечити наявність інформації про організацію освітнього процесу;

  • розмістити навчальні матеріали для учнів 5-11-х класів та рекомендації для батьків з дотриманням таких вимог:
  • насичення навчального матеріалу посиланням на відеоресурси, навчальні презентації, онлайн тренажери та інше;
  • адреси електронних скриньок для здійснення зворотнього зв’язку з учасниками освітнього процесу.
  • проведення онлайн-уроків здійснювати через комунікаційну платформу Human, Zoom, обрану закладом та в разі відсутності необхідного забезпечення – працювати у Вайбері, електронній пошті та інших доступних носіях ;
  • проведення онлайн-уроків здійснювати в режимі реального часу відповідно до розкладу, затвердженого керівником;
  • тривалість занять в онлайн режимі:

5-6 класи – 20хвилин;

7-9 класи – 25 хвилин;

10-11 класи – 30 хвилин.

  • При цьому доцільно оптимізувати розклад порівняно з очним навчанням.
  • посилання на онлайн-уроки розміщувати за день до його проведення;
  • надати інформацію з переліком завдань учням, що не мають технологічної змоги (відсутність інтернету, гаджетів) у прийнятний для них час;
  • у окремих випадках, коли неможливо організувати дистанційне навчання з застосуванням цифрових технологій, учителю повідомляти перелік, обсяг, послідовність вивчення тем за наявним в учня підручником, а також перелік завдань, які необхідно виконати для досягнення передбачених результатів навчання. Якщо є змога, відбувається комунікація телефоном чи поштою, але основну частину навчальної діяльності учень здійснює самостійно;
  • на період карантину уроки проводити відповідно до календарного планування із зазначенням порядкового номеру, дати проведення та в графі «Домашнє завдання» вказувати , як проводилось завдання: за  «Технологіями дистанційного навчання» , «Дистанційно в Human, Zoom», на інших носіях;
  1. Класним керівникам 5-11- х класів:
  • інформувати батьків та учнів 5-11-х класів про організацію освітнього процесу та використання технологій дистанційного навчання;
  • у класних комунікаційних групах розміщувати інформацію щодо алгоритму роботи на шкільному сайті;
  • проводити роз’яснювальну роботу із учнями про обов’язковість навчання за дистанційними технологіями та виконання запропонованих завдань з метою опанування навчальних програм рівня відповідних Державних стандартів;
  • тримати зв’язок з учнями, яким організовано педагогічний патронаж та інші форми навчання, та їх батьками.

5.Всім працівникам школи: дотримуватись виконання рекомендацій та рішень тимчасових протиепідемічних комісій .

 

 

       

Голова педагогічної  ради:     підпис існує                  С. О. Ремінець

Секретар педагогічної ради : підпис існує         Н. А. Соколовська

 

 

 

 

 

 

 

 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!