Протокол педагогічної ради від 02.03.2021 р

  ПРОТОКОЛ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

                                                    №4  від  02.03.2021р.

Порядок денний:

1 питання :Про організацію дистанційного навчання в ЗОШ І-ІІІ ступенів №21 м.Житомира  з 03 березня 2021 року»

2 питання: Про зарахування курсів підвищення кваліфікації педагогічним працівникам школи.

                                   

Слухали :

  • Ремінець С.О.- директора школи про перехід освітнього процесу в 5-11 класах на дистанційне навчання з 03.03.2021 року відповідно до наказу департаменту освіти Житомирської міської ради №50 від 01.03.2021 року  «Про організацію роботи закладів освіти всіх типів та форм вдасності  Житомирської об’єднаної територіальної громади з 03.03. 2021 року»,  рішення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 01.03.2021 року(протокол № 8) рішення обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 01.03.2021 року

( протокол № 6)

  • Шпакович Т.О.- про зарахування курсів підвищення кваліфікації педагогічним працівникам школи

Рішення  педради:

   Ухвалили :

1)Адміністрації школи, педагогічному колективу:

– Заборонити з 03 березня 2021 року відвідування закладів освіти

здобувачами освіти незалежно від форми власності, крім учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти;

  • На період роботи в умовах встановленої «червоної» зони з 03.03.2021 року забезпечити:
  • Проведення інформування здобувачів освіти та працівників щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання, дотримання режиму самоізоляції, надання працівникам пам’ятки щодо роботи в умовах дистанційного режиму роботи;
  • Проведення у школі профілактичних та дезінфекційних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19;
  • Функціонування школи І ступеня (1-4-ий класи) відповідно до затвердженого розкладу та режиму роботи;
  • З метою уникнення масових скупчень розведення учнів 1-4-х класів у різні класні кімнати та кабінети закладу освіти, використовуючи приміщення школи ІІ-ІІІ ступенів;
  • 1-3класи навчаються у закріплених аудиторіях;
  • 4 класи розпочинають заняття о 8.30 в аудиторіях старшої школи:

4-А – аудиторія № 4

 4-Б – аудиторія № 16

 4-В – аудиторія № 10

4-Г – аудиторія №18

  • Виконання освітніх програм закладів освіти для учнів 5-11-х класів шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти її здобувачами, а також виконання працівниками закладів освіти іншої роботи (організаційно-педагогічної, методичної тощо);
  • На сайті школи забезпечити наявність інформації про організацію освітнього процесу;

      – На сайті школи розмістити навчальні матеріали для учнів 1-11-х класів та

        рекомендації для батьків .

    –  Проведення онлайн-уроків здійснювати через комунікаційну платформу Human,

      Zoom, обрану закладом  та в разі відсутності необхідного забезпечення –

      працювати у Вайбері, електронній пошті та інших доступних носіях ;

– проведення онлайн-уроків здійснювати в режимі реального часу відповідно до розкладу, затвердженого керівником;

– тривалість занять в онлайн режимі:

5-6 класи – 20хвилин;

7-9 класи – 25 хвилин;

  • 10-11 класи – 30 хвилин.
  • Класним керівникам 5-11- х класів:

інформувати батьків та учнів 5-11-х класів про організацію освітнього процесу та використання технологій дистанційного навчання;у класних комунікаційних групах розміщувати інформацію щодо алгоритму роботи на шкільному сайті, HUMAN, ZOOM;

проводити роз’яснювальну роботу із здобувачами освіти про обов’язковість навчання за дистанційними технологіями і виконання запропонованих завдань з метою опанування навчальних програм рівня відповідних Державних стандартів;

  • Всім працівникам школи: дотримуватись виконання рекомендацій та рішень тимчасових протиепідемічних комісій .
  1. Визнати результати підвищення кваліфікації педагогічним працівникам Логвіненко Наталії Михайлівні, учителю біології та Волинець Ганні Юріївні, керівнику гуртка в кількості 2 години.

 

 

        Голова педагогічної   ради:   підпис існує      С.О. Ремінець 

        Секретар педагогічної ради :  підпис існує    Н.А. Соколовська

 

 

 

 

 

 

 

 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!